23 April 2013

Ada Produk Perniagaan Mudah Di Lakukan

Salam sejahtera buat pengunjung Blog ini, ini blog ikan keli yang baru dari saya akan tetapi saya bukan hanya menuliskan Artikel ikan keli sahaja, penulisan atau artikel menjurus kepelbagaian tajuk demi kebaikan bersama untuk masyarakat Malaysia, Saya tak mahu pengunjung akan rasa jemu dengan artikel yang terhad sebab saya juga menjalankan perniagaan Online jadi saya perlu pelbagai tajuk atau artikel demi menaikkan Traffik Blog ini agar sentiasa berada di atas ce wah...

Baiklah untuk kali ini artikel saya bertajuk " Ada Produk Perniagaan Mudah Dilakukan " sebab saya kenapa perlu ada produk baru Perniagaan Mudah dilakukan..??

Alasan saya sebab :

1. Ada Produk, ada urusan Jual Beli.
2. Orang Yakin.
3. Ada bukti  contohnya ganbar.
4. Ada senarai harga ada urusan tawar menawar.
5. Ada Penjual,ada lah pembeli.

Jadi apakah produk yang kita perlukan untuk menjalankan perniagaan kita...??

1. Produk yang sukar diperolehi di pasaran seperti :\
a. Hormon Ikan.
b. Produk Biologi.
c. Produk Industri.
d.Dukumen.
e.Buku.

dan bermacam-macam lagi produk yang kita boleh jual di Internet. bila ada produk baru perniagaan boleh dilakukan akhirnya mendatangkan pendapatan.

Produk amat mudah kita hasilkan, setiap produk ada pelanggan nya tersendiri, untuk mendapatkan pendapatan yang Lumayan tidak semestinya kita memerlukan Modal yang terlalu besar untuk memulakan perniagaan tersebut.Kita boleh lakukan dari kecil-kecilan dahulu dan modal yang kecil berjumlah Rm 50.00 sahaja.

Dengan modal sekitar Rm 50 ini macam-macam produk kita lakukan malah ada orang memulakan perniagaan hanya menggunakan Air Liur sahaja, percaya atau tidak terpulang lah kepada pendirian atau kira-kira masing, hal seperti ini selalu terjadi.

Kita semua boleh jadi kaya raya, kita semua boleh, rakyat malaysia semua boleh, bagi saya segala-galanya boleh, Kunci kejayaan Utama kita adalah Rajin,Usaha,Belajar,Doa. Di malaysia ini berbagai bagai kemudahan ada, berbagai perniagaan boleh diceburi segala macam ada, terletak kepada kemahuan masing-masing lah. sekian dulu..

No comments :

Post a Comment