http://www.tnb.com.my
Anda boleh :
~ Membuat semakan penggunaan elektrik
~ Memantau maklumat bil penyewa kediaman dan status pembayaran
~ Membuat semakan dan mencetak bil ( terkini dan terdahulu )
~ Menjelaskan pembayaran secara dalam talian ( online )
~ Bacaan meter sendiri ( SMR )
~ Permohonan bekalan elektrik ( esupply )
Hanya log masuk dan daftar di portal eservices untuk menikmati kemudahan pembayaran bil dalam talian, menyemak sejarah bil penyewa ataupun mengetahui maklumat terperinci akaun TNB anda
Mulakan pengalaman baru dengan kemudahan TNB eServices.
* Kemudahan ini masih terhad kepada pemegang akaun Simpanan dan Semasa Maybank sahaja.
TNB CareLine - 5 Cara untuk Menghubungi TNB.
Layari www.tnb.com/tnbcareline
www.facebook.com/tnbcareline
tnbcareline@tnb.com.my
Telefon atau faks 1300 88 5454 untuk pertanyaan akaun dan bil
Telefon atau SMS 15454 untuk gangguan bekalan atau kerosakan lampu jalan TNB
Jutaan terima kasih kerana melayari laman blog ini, untuk kali ini saya cuba menciptakan sebuah lagi blog yang mana mampu mengumpul semua bangsa yang menjalankan perniagaan berkaitan ikan keli atau ikan lele agar dapat memudahkan lagi urusan bersama. Di harapkan agar blog ini dapat membantu semua orang,sekian.
No comments :
Post a Comment