20 March 2013

Pokok Pegaga Yang Saya Tanam Tumbuh Menghijau

Kemungkinan ramai yang ingin melihat sendiri hasil dari poko pegaga yang saya tanam tempoh adakah benar-benar tumbuh atau rekaan semata-mata, jadi dikesempatan masa yang terluang ini saya upload kan gambar hasil tanaman toturial tanaman pokok pegaga tersebut yang mana boleh membantu rakan-rakan yang lain berminat dan ingin menanam pokok pegaga di halaman rumah masing-masing di sampaing boleh dijual dipasar pasar pagi demi menampung ekonomi keluarga.


Atas sebab kesibukan yang saya alami saya tak sempat mencabut rumput-rumput liar di sekitar pokok pegaga ini dan saya mohon maaf. Semoga hasil dari gambar ini dapat memberikan rakan-rakan yang lain bagaimana menanam pokok pegaga dengan mudah dan selepas ini tidak perlu lagi mencari daun pegaga di tepi-tepi jalan atau pun lebuh raya. semoga toturial ini memberikan manfaat kepada semua amen...

No comments :

Post a Comment