02 December 2013

Samsung raikan kempen 'Unique Malaysians Moments' melalui Galaxy S4 Zoom.

Bagi mengerakkan kempen 'Unique Malaysians Moments' Samsung Malaysia telah melantik empat personaliti tempatan iaitu Nini Ramlan-trendvisual,Alia Bastaman-penginovasi fesyen,Nick Michael Imran-Chef selebriti dan Joe Flizzow-perintis Hip Hop.

Setiap daripada personaliti ini akan dilengkapi dengan Samsung Galaxy S4 Zoom bagi membolehkan mereka merekodkan kisah menarik dalan kehidupan seharian mereka secara visual. Koleksi cerita-cerita ini adalah bagi meraikan semangat rakyat Malaysia yang unik terhadap dunia fesyen,muzik, makanan dan juga seni.

Selain kisah-kisah menarik daripada personaliti Malaysia, kempen 'Unique Malaysias Moments' juga menyediakan platform untuk rakyat Malaysia berkongsi detik-detik indah mereka sendiri yang unik dalam bentuk gambar atau video. Koleksi detik-detik indah ini akan dimasukkan di dalam edisi muzik video terhad Joe Flizzow yang berjudul HAVOC . Kempen ini bermula pada 6 November yang lalu, dan singlet hits edisi terhad HAVOC ini bakal diumumkan pada 5 Disember 2013 nanti.

No comments :

Post a Comment