17 May 2013

PERDU SERAI WANGI MENGHASILKAN BUNGA, MEMANG MEMERANJATKAN..

Jutaan terima kasih di hulurkan kepada pengunjung-pengunjung BLOG ini yang sudi membaca setiap Artikel yang saya tuliskan. Untuk kali ini saya nak kongsikan Artikel yang saya sendiri naik hairan akan 2 rumpun serai yang ditanam mempunyai bunga yang agak ganjil yang mana saya sendiri tidak pernah menyaksikannya.

Dua rumpun serai ini menghasilkan pokok yang ganjil dan berbunga sudah agak lama namun pokok yang ganjil ini serta bunga still ada lagi kelihatan disitu, ia tubuh di halaman rumah adik saya, pokok serai ini ditanam oleh adik saya sendiri.

Keganjilan rumpunan serai ini telah membuat adik saya risau untuk mengambil serai ini untuk dimasak, haha begitu lah peliknya rumpunan serai ini.





Ini lah 2 rumpun serai yang saya maksudkan itu, mohon maaf lah gambarnya tak berapa clear sangat,semoga dengan paparan yang saya sediakan ini dapat menunjukkan mengenai gambar yang memelikan ini kepada orang ramai. dibawah ini adalah rumah jiran.

Gambar ini saya rakam di kg tun abdul razak, kuala kubu bharu.sampai disini sahaja perkongsian saya sekian terima kasih.



No comments :

Post a Comment