08 April 2013

Berita Baik Buat Komposer,Penulis Lirik,Pencipta Melodi,Publiser, Boleh Check/ Register Lagu secara ONLINE.

Hai salam semua, berita buat Komposer, Penulis Lirik, Penciptaan Melodi, Publiser dan juga semua rakan-rakan yang berkecimpung dalam Industri Muzik, kini Laman Web ( MACP ) menyediakan kemudahan untuk orang ramai bagi mengenal pasti Lagu-lagu ciptaan mereka yang telah didaftarkan di MUSIC AUTHORS' COPYRIGHT PROTECTION (MACP) BERHAD secara Online.

Untuk mengenal pasti lagu-lagu ciptaan telah di daftarkan melalui MACP kini Orang Ramai tidak perlu lagi ke Pejabat MACP hanya menerusi laman sesawang yang mereka sediakan sahaja kita boleh mengetahui akan status lagu tersebut, mudah..tahniah buat MACP yang berjaya dan maju lagi setapak dalam menyediakan perkhidmatan mereka.


Bagi rakan-rakan yang telah berdaftar dengan MACP anda boleh terus LOGIN akaun anda melalui Kotak yang disediakan oleh pihak pengurusan MACP, bagi yang belum berdaftar dengan MACP atau untuk mengetahui siapakah atau ingin tahu akan pencipta lagu-lagu tersebut boleh juga ke ruang carian awam. Sekian terima kasih perkongsin sebagai info sahaja dan istimewa buat karyawan seluruh malaysia.

1 comment :

  1. Adakah anda sedang mencari bantuan kewangan, Adakah anda sangat memerlukan bantuan kewangan?
    Lihatlah Tiada lebih jauh kerana syarikat Gochel Kewangan di sini untuk memberikan anda jumlah pinjaman yang anda minta dengan syarat anda akan dapat membayar balik pinjaman.
    Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 4% tanpa pemeriksaan kredit dan jaminan 100%.
    Anda boleh hubungi kami untuk apa-apa jenis pinjaman termasuk pinjaman kereta, pinjaman perniagaan, Pinjaman Rumah, Pinjaman Startup, dan lain-lain melalui e-mel am_credit@outlook.com.
    Untuk maklumat lanjut atau untuk memohon e-mel kami dengan butir-butir di bawah.

    Umur:
    Nama penuh:
    Jumlah Diperlukan:
    Tempoh Pinjaman (masa bayar balik):
    negara:
    bandar:
    Alamat Tetap:
    seks:
    Nombor telefon:
    Pendapatan bulanan:
    pekerjaan:
    Keluarga terdekat:
    Alamat rumah:
    Alamat pejabat:
    Nombor telefon:
    Adakah anda memahami bahasa Inggeris:
    pekerjaan:

    Setelah maklumat ini diterima oleh syarikat saya, prosedur pinjaman akan bermula pantas menghubungi kami melalui e-mel am_credit@outlook.com

    ReplyDelete