29 April 2013

Batu Berayun Mengeluarkan Air Pada Waktu Tengah Malam

Salam sejahtera buat pengunjung-pengunjung BLOG ini, pada kali ini saya nak kongsikan tentang wujudnya sebuah Batu yang diberikan nama BATU BERAYUN yang letaknya di kawasan Peranginan terkemuka Dunia di Genting Highland yang mana batu tersebut akan menghasilkan air diwaktu malam.

Saya baru pertama kali melihatnya dan berasa hairan juga, air yang keluar dari batu tersebut memang deras sekali ia sesuatu yang menakjubkan buat pengunjung-pengunjung ke situ, terima kasih buat pihak Pusat Peranginan Genting menyediakan tempat yang luar biasa ini.

Bila anda naik  melalui anak tangga menghampiri batu tersebut anda akan terlihat Penomena yang hebat, dari situ anda akan melihat seluruh pemandangan Kuala Lumpur serta Permandangan Kuala Kubu Bharu memang menakjubkan.


Waktu ini gambar di rakam pada waktu malam sungguh pun begitu saya berasa kesal akan tindakan orang awam yang tidak bertangungjawab membuangkan sampah sewenang-wenangnya disini,mohon kerjasama untuk menjaga kebersihan bersama agar tidak membuang sampah merata-rata,gunakan lah tong sampah yang telah disediakan oleh Pihak Pengurusan Genting Highland.


Suasana permandangan di waktu malam Genting Highland memang menakjubkan, segala kemudahan seperti lampu jalan, lampu isyarat segala baik, baik buat pengunjung ke sini. selamat datang ke genting highland.


No comments :

Post a Comment