22 January 2013

Mohon Info Induk Ikan Keli Bunga

Salam sejahtera dan selamat berkunjung ke blog ikan keli ini, mohon kerjasama dari pembaca mahupun penternak ikan keli di malaysia untuk memberikan info berkaitan " Induk Ikan Keli " yang di ternak di tempat tuan/puan.


Kepada sesiapa sahaja penternak ikan keli yang ada menternak ikan keli jenis " Bunga " yang berat di antara 2-3 killogram seekor mohon supaya di komen di bahagian komen di bawah ini.

Terdapat permintaan tinggi di kalangan Para Pengusaha Benih Ikan Keli di Malaysia ikan keli bunga seberat ini, mohon tinggalkan no tel, lokasi dan harga ikan keli itu. Moga dengan cara ini induk-induk ikan keli anda dapat dijual dan memberi kemudahan para pengusaha benih ikan keli untuk memhubungi tuan/puan disini.

Kita mahukan " Direct Owner " bukan melalui orang tengah, semoga kita di kalangan penternak ikan keli di malaysia sama-sama untung. Untuk pengetahuan para penternak ikan keli, Ramai Pengusaha Benih Ikan keli yang memerlukan induk ikan keli buat masa ini. Sebagai admin blog ini hanya membantu melalui info terkini dan tidak terlibat dalam urusan jual beli induk.

Mohon tinggal no tel.nama,harga dan lokasi tuan/puan di ruangan komen ini semoga tuan/puan dapat dihubungi segera. sekian terima kasih.

2 comments :

  1. Salam, market harga untuk ikan keli bunga ni berapa?

    ReplyDelete
  2. induk keli untuk dijual..
    3-5kg..
    ade dlm 50 ekor mungkin..(campur jantan betina)
    harga oleh bincg..
    penghantaran x disediakan..
    lokasi jengka,pahang..
    0176908612-fizie

    ReplyDelete