07 September 2012

Open House Majlis Daerah Hulu Selangor

Pada hari khamis semalam kami menghadiri atau terlibat dengan Majlis Rumah Terbuka yang di buat oleh Majlis Daerah Hulu Selangor untuk setahun sekali setiap tahun. Berbagai - bagai juadah yang disediakan seperti satey, Lemak, Laksa, Kuih-muih pelbagai rasa, Bihun, Rendang dan banyak lagi.

Sambutan dari orang ramai yang hadir memang mengalakkan dan memeriahkan lagi suasana rumah terbuka yang diadakan di sertai dengan Persembahan Life Band dari " Mentari Band " yang menyampaikan pelbagai lagu-lagu hari raya, persembanhan tarian dan bacaan " Puisi "

Kiri Saya & Kanan Abg Mustafa

Masa ni belum sempat pakai samping baru nak pos-pos dahulu, ini lah barisan para yang akan membuat persembahan pada majlis tersebut. namun begitu persembahan Karaoke juga disediakan pada yang berminat dan ingin menyanyi.


Masa ni tengah menjamu selera, tu ha abg pakdik selaku " Sound Man " sedang menciduk lauk pauk kegemarannya. hati-hati jangan tertumpah pula kari pada baju melayu tu.haha..


Yang dibelakang sekali itu adalah Peg. Belia Majlis Daerah Hulu Selangor selaku Boss kepada Band Mentari, Nama beliau Pn. Nurul Huda, sedang memberi taklimat ringkas kepada anggota-anggota " Band Boy " sebelah kanan sekali en Usop juga barisan anggota band mentari.


Sebelah kiri sekali en sham selaku Keyboard dan yang di tengah-tengah sekali adalah en Ghani Syukor selaku Drummer. Tunggu apa lagi hah makan je lah...Sambil makan dan menjamu selera..




No comments :

Post a Comment