06 August 2012

perempuan " anak sapak pula ni "? :)

Kenal tak siapa nama perempuan ini..?? anak siapa kah ini..?? ayunya dia kan, beruntung sapa dapat khawin dengan dia ni. Muka lawa kaya pula tu,haha..



Rasanya ramai yang kenal dia perempuan ni kan...dia lah pelakon perempuan yang saya minati, lakonan beliau di dalam episod bersirinya membuat kan saya tak pernah miss tengok,kiranya saya ni peminat fanatik beliau lah. ce wah ye la tu..

Nama beliau Kristin Kreuk dan nama Lana Lang dalam lakonan beliau dalam Episod smallville, entah kenapa saya sangat meminati beliau, mungkin cantik kot..?? Kira perasan lah kira saya ni sedangkan lana belum tentu kenal saya, tapi sebagai peminat beliau apa salahnya saya berkata begitu, masing-masing ada pilihan siapa yang kita minat dalam lakonan jadi perkara macam tak jadi masalah kan..hehe..



Lepas ni cerita apa pulak dia akan berlakon, tak kan cerita smallville je, buat lah berbagai kisah pula, saya dah lama tak tengok dia berlakon di depan kaca tv, rindu pula rasanya dah lama tak tengok beliau berlakon.

Gandingan beliau klerk kent memang amat serasi lah dalam lakonan mereka, kawan si perempuan dapat susah jadi supermen akan datang menyelamat, haha..memang best...

Kira ini hanya sebagai omong kosong sahaj lah, terima kasih sebab sudi baca post saya ni, kalau hari-hari tulis artikel tak ada selit unsur-unsur nanti orang bosan pula, apa salahnya tukar-tukar artike macam ni baru terhiburkan..ok lah ye..terima kasih..


No comments :

Post a Comment