26 July 2012

HaI SeMuA " JoM PaKAi BaJu BaRU " TRUDY & TEDDY 2012.

Hi...SeMuA..
Nama saya Mufeeda Khaisara Bt Syukri..
Panggilan Manja PAPAP..
Umur 1 lapan 8 bulan..

















Hari ini mak dan abah suruh PaPaP..pakai baju baru..seronoknya.. mak suruh pakai lawa-lawa..Ini patung kesayangan PaPaP..nama dia TEDDY..
Mak Ada belikan 2 patung iaitu Patung Teddy dan patung Bear..
Bila malam PaPaP tidur bersama mereka, seronok tak payah pakai selimut..hehe..lihat ni ha gambar patung kesayangan saya.



Ni la 2 patung saya..meraka lah kawan tidur saya setiap malam..Mak & Abah belikan.. PaPaP sayang mereka..akang..akang..bye..

Ops...ni abang saya ..nama dia Mohd.Zhukry Nazaim Bin Syukri.. Umur dia 5 tahun. panggilan manja dia...Acapeni...Dia suka bergaya aje...gelagat dia cukup membuatkan PaPaP senyum hehe..

~ Em...ini lah rumah tinggal kami...rumah kami kecil..tapi kami berterima kasih sebab Abah dah sediakan kehidupan kami begini walaupun rumah kami kecil tapi setiap hari kami bahagia bersama Mak & Ayah..
~ Cantik tak baju kami nie..? kami ada basikal dan kereta kecil Abah belikan...kalau nak join main jom ah...PaPaP tak kisah...Jom sekali main dengan kami bersama..Bye semua...

No comments :

Post a Comment